fredag 25 februari 2011

Iphone trubbel...

Nu är det helg gott folk! Hoppas att ni alla får en trevlig sådan!

Jag ska börja denna fredagseftermiddag med att vara taxi åt min mamma, min käre pappa ska nämligen vara taxi åt min make, tjänster och gentjänster vet ni =)
Sen ska vi göra den fantastiska helg handlingen ;-) Bara massa gotterier =) En insats till toaletten ska vi ha med, grabbarna vill gå på stora toan nu! Plus i kanten för det!!

I övrigt så har vi inte så mycket planer för helgen, tror att det blir en riktig film helg, det var länge sen nu!
Lördag morgon så ska hela familjen Mattsson med respektive ha familjefrukost... de är alltid lika fantastiska, frukostbordet är alltid maffigare än hotellfrukost! Supernajs!
(lovar att det kommer bilder på det) =)

Ska försöka att lösa mitt lilla I phone problem med... vill ha en vanlig låt som ringsignal, har fått lite tips av käre Arash om detta... så de är mitt helgpyssel....

Så... nu avslutar vi detta och säger "Trevlig helg"

Love Mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar