torsdag 7 april 2011

Thierry Mugler

I Måndags var jag på stan och tittade lite, sprang förbi parfymhyllan på Åhlens...




Jag använder helst denna parfymen, Angel heter den, doftar himmelskt!!
Det som är så fantastiskt med denna parfymen är att man kan fylla på den, om man köper den flaskan som ser ut som den på bilden. Vid första inköp kostar den ca 800 kr, sen kostar varje påfyllning 500 kr. Helt super!! Länge sen jag fyllde på min nu däremot...

Till min lycka såg jag att Åhlens hade fått in två andra parfymer med, från Thierry:


Denna som heter Alien, skulle funka på mig...


Denna Womanity, skulle nog inte funka, för söt i doften

Blev lite sugen på Alien doften faktiskt =)

Nu när jag surfade runt för att få bilderna på flaskorna, hittade jag även en bild på självaste Thierry Mugler själv. Trodde inte jag skulle hitta detta muskelberg, inte den klassiska designern kanske... Tji fick jag =)



Han är fantastisk på damdofter i alla fall. Jag kommer fortsätta köpa hans parfymer!!

Har ni några tips på riktigt goa herr parfymer??



Love Mary




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar