torsdag 15 september 2011

Besök på akutmottagningen!





Min vecka i Diö slutade inte riktigt som planerat!
Hade en jättetrevlig dag igår, fram till 15 tiden. Då började jaf få riktigt jobbiga buksmärtor, som bara blev värre och värre och tillslut visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, så jag fick ju ge mig! Det blev ett besök till akuten i Ljunby.
De ville skicka en ambulans, men varför åka amulans när pappa kan köra lika fort som ambulansen ;-)
Var där vid halv tio tiden...

Efter massa prover, dropp och två härliga sprutor där bak ;) Så blev jag äntligen mänsklig igen!

Det va ett s.k gallstensanfall! Fick klara instruktioner av den unga doctorn, och en gottepåse med mig så jah kan klara resan hem på tåget och eventuella smärtor!

Hög som ett hus va jag när vi åkte hem...
Var hemma strax före midnatt...

Fick i mig några skedar yoghurt och har nu sovit jättegott!!

Ska upp nu och njuta av sista timmarna i Diö!!

Wish me good luck today!!

Love Mary
- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Lät inget kul det där, tur att det lugnade ner sig lite i alla fall. Hur mår du nu då?

    SvaraRadera