onsdag 17 augusti 2011

Dag 01 – Om mig

Ok! Om mig! Vad finns det att säga?

Marie, 83:a, otroligt lyckligt gift, med världens mest underbara Daniel, vi blev tillsammans 2002, så snart firar vi 10 år tillsammans, gifte oss 2004. Efter det har vi fått två underbara pojkar. Theodor född 2007 och Jonathan född 2009.

Utbildad till Grafisk formgivare, men för tillfället är jag arbetssökande....

Har ett otroligt stort intresse för hudvård, makeup och allt sånt. Tyvärr ska jag säga, är jag inte certifierad makeup artist, men strävar efter att bli!!

En stor svaghet i mitt liv är: SKOR! Favoriten är Christian Louboutin och Jimmy Choo. Hade jag vart rik så hade det nog funnits ett par såna i garderoben =)
Hade jag inte haft kvar så många kilon från graviditeterna, så hade nog kläder, klänningar, kavajer, ja allt vart ett mycket större intresse.... Men jag jobbar på det!

Finns mycket o säga, men jag nöjer mig så!

Pöss o Kram
Mary



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar