torsdag 11 augusti 2011

Ok! Skärpning!

Nu är livet tillbaka till vardagen igen, efter semesterledighet. Måste erkänna att blogguppdateringen kunde ha vart bättre under semestern!

Men nu ska jag ta mig i kragen och få till det. Så smidigt att köra på Instagram via Facebook istället =) Men NO More!! Ok ;-)

Så vad gör vi idag...
Barnens förskola har planeringsdagar torsdag, fredag, så de är hemma med mig. Just nu tittar vi på bumbibjönarna, och fikar (vaniljlatte och kanelbulle...mmmmm) mjölk för barnen =)

Sen ska jag röja undan lite tvätt och fixa lite mer i sovrummet!

Senare ska jag baka Vinbärskaka med barnen tror jag! Makens favvo!!

Kan faktiskt inte undvika att slänga en liten tanke åt bästa väninnan Sofie som just nu sitter på förstaklass, på väg till New York. Det var en julklapp som hon inkasserar nu. Pratade med henne när hon satt vid gaten. Det väntades tydligen champagne före takeoff, och trerätters middag med öppen bar under resan.... Inte jobbigt o flyga då inte!!
Ja, ja vad är en bal på slottet =)

Jag har ju min latte och min tvätt *hihi*

Love Mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar